Všeobecné obchodní podmínky na vyhlídkový let horkovzdušným balónem u společnosti Zažij Slovácko – Evžen Rajzl (dále jen „poskytovatel“)

1. Všeobecná ustanovení

Zažij Slovácko – Evžen Rajzl, IČ: 04719131, se sídlem Rastislavova 948, Staré Město, PSČ 686 03, poskytuje vyhlídkové lety horkovzdušným balónem (dále jen „služby“). Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti mezi poskytovatelem a objednatelem služby, popř. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba objednána nebo která službu využije (dále jen „klient“). Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky a těmito obchodními podmínkami.

2. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah vzniká zaplacením zálohy nebo celé ceny letenky. Koupí letenky klient potvrzuje, že souhlasí s těmito podmínkami. Poskytovatel se zavazuje uchovávat osobní údaje klienta v souladu s platnými právními předpisy.

3. Předmět smlouvy – Vyhlídkový let

Let probíhá podle pokynů pilota a za vhodných meteorologických podmínek. Doba letu odpovídá typu zakoupené letenky. Pilot rozhoduje o provedení letu, místě startu i přistání.

4. Letenka

Klient může službu využít pouze s platnou letenkou vystavenou poskytovatelem nebo jeho smluvními partnery.

5. Objednávka letenky

Letenku lze objednat telefonicky, e-mailem nebo přes internet. Po zakoupení obdrží klient informační dopis s detaily.

6. Dodání letenky

Letenka je doručena e-mailem nebo jiným způsobem dle dohody. Poskytovatel nenese odpovědnost za zpoždění způsobené třetími stranami.

7. Cena letu

Ceník je zveřejněn na stránkách nebo sdělen individuálně. Poskytovatel není plátcem DPH, ceny jsou tedy konečné. Způsoby platby jsou upřesněny při objednávce. Slevy nelze kombinovat.

8. Platnost letenky

Letenka má neomezenou platnost. V případě neuskutečněného letu z důvodu nepříznivého počasí nebo jiných provozních důvodů zůstává platná bez časového omezení. Přesun termínu je možný po dohodě s poskytovatelem.

9. Storno

Letenku lze stornovat během její platnosti, s vrácením peněz kupujícímu. Účtuje se manipulační poplatek 30 %.

10. Rezervace termínu

Rezervace termínu se provádí nejpozději 14 dní před požadovaným termínem. Termín je potvrzen 24–4 hodiny před letem. Pilot může let zrušit kvůli počasí – náhradní termín bude dohodnut.

11. Zdravotní omezení

Nelze přepravovat těhotné ženy a děti pod 130 cm. Osoby pod 15 let jen s doprovodem dospělé osoby, mladiství 15–18 let se souhlasem zákonného zástupce. Osoby s vážnými zdravotními problémy musí konzultovat let s lékařem. Pilot může odmítnout přepravit klienta pod vlivem alkoholu nebo drog, případně kvůli zdravotním nebo bezpečnostním důvodům.

12. Oděv

Doporučujeme pohodlné oblečení, dlouhé kalhoty a pevnou obuv. Nevhodný oděv může být důvodem k vyloučení z letu.

13. Fotografování a natáčení

Povoleno pro osobní potřebu. Komerční využití jen po dohodě. Poskytovatel nenese odpovědnost za osobní předměty.

14. Povinnosti klienta

Klient je povinen dbát pokynů posádky. Nedodržení těchto pokynů může vést k vyloučení z letu bez nároku na náhradu.

15. Pojištění

Každý klient je pojištěn dle zákona. Škody a zranění je třeba nahlásit ihned po letu pilotovi a následně písemně do 2 dnů.

16. Změna termínu klientem

Termín lze změnit nejpozději 48 hodin před plánovaným letem. Při nedodržení letenka propadá bez náhrady.

17. Záruka kvality

Let trvá 45–70 minut. Při zkrácení o více než 10 minut může být nabídnut opakovaný let nebo poměrná finanční náhrada. Let probíhá pouze za vhodných podmínek (viditelnost nad 10 km, délka letu nad 3 km, výška 100–1100 m).

18. Zajištění letu jiným poskytovatelem

Poskytovatel si vyhrazuje právo využít jiného subjektu s odpovídající licencí k provedení letu.

19. Změna balónu

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu konkrétního balónu za jiný adekvátní.

20. Fotografie a videozáznamy

Klient souhlasí s použitím fotografií a videí z letu pro marketingové účely. Pokud nesouhlasí, je nutné to oznámit před letem.

21. Reklamace

Reklamace lze podat telefonicky na +420 777 888 636, písemně na adresu sídla nebo e-mailem na evzen@zazijslovacko. Poskytovatel se zavazuje vyřešit reklamaci do 30 dnů.

22. Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3. 10. 2024 a jsou k dispozici na vyžádání.